Sveda och trängningar

Här diskuteras allmänna frågor om kronisk uretrit.

Sveda och trängningar

Inläggav Margita@sn.com » 13 feb 2014, 15:44

hej! är helt ny här och behöver fråga om råd.
Det hela började egentligen i våras,jag hade sveda och täta trängningar först.trodde det va uretrit som jag haft i många år och fått behandlingar för.men det gick inte över,först trodde jag det va läkaren som gjorde fel,för hon masserade inte,jag försökte få henne att göra det,men det gick inte.Då bytte jag läkare,som va bra,men det gick inte över.Nu hade jag riktigt ont,med kramper och så.Ni vet ju hur det känns.Så höll jag på,ett bra tag,Va på akuten flera ggr,men där fick jag ju ingen hjälp.Pga av en annan undersökning så upptäckte dom att jag va förstoppad,fick movicol,jag visste inte att jag va förstoppd,va på toa som vanligt.men en natt när jag va på toa sen så kände jag tydligt att det tryckte mot urinröret.sen upptäckte dom dessutom att jag hade bakterier i urinen så jag fick medicin,och då gick allt över,värken och trängningarna.ÄNTLIGEN.trodde aldrig det skulle släppa.Så va det bra ett tag,sen började det igen.till slut gick jag och fick uretrit behandlingar igen,det blev inte bra,men senblev det bäätre,över jul och nyår va det helt bra.MEN,nu är skiten igång igen.jag har varit hos urolog,dom hittar inget,jag har lämnat odlingar,inga bakterier.men för cafyra dagar sedan hittade dom bakterier igen,går nu på penicilin.Svedan har blivit bättre,kramperna är "än så länge borta"men jag har fortfarande trängningar.är "nödig" i stort sett hela tiden.Hade hoppats att medicinen skulle ta det,men det verkar inte så. Så nu säger jag HJÄLP!!!!!!!! vad ssjutton ska jag göra.jag blir knäpp.det släppte ju sist,vet ju inte varför,men dock.Ni som vart i den här snurren länge,har ni några tips??!! Så här kan jag inte ha det. kram på er
Margita@sn.com
 
Inlägg: 6
Blev medlem: 12 feb 2014, 10:59

Återgå till Allmänna frågor om uretrit

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

cron