Aloe Vera juice från Forever.

Omfattar inlägg gällande alternativa behandlingar.

Aloe Vera juice från Forever.

Inläggav Jeeena » 24 jan 2013, 23:01

Jag har haft uretrit sedan -09. Jag har provat allt från naturläkemedel till att tänja ut urinröret och fått antibiotika+kortison. Behandlingarna har hjälpt ett tag men så fort man slutar fungerar det inte längre. Jag var i oktober på ett Aloe Vera-party. Jag var tveksam men tänkte att jag kan ge det en chans då jag hört att Aloe Vera är bra och läkande mot allt möjligt. Så jag gav det en chans som sagt och har druckit det i tre månader. En shot om dagen och har blivit av med mina tryckkänslor i urinblåsan och den molande värken!

Jag dricker en med tranbärssmak från märket Forever (en gulaktig dunk med röd kork). Jag tänker fortsätta med detta då det lindrar, jag hade alltid som ondast vintertid då det är kallt ute. Nu är det hanterbart och jag tänker inte speciellt mycket på att jag har uretrit.

Läkaren berättade att det är en inflammation som kroppen inte riktigt kan ta hand om men orsaken är okänd. Det är otroligt jobbigt att gå runt med nåt som inte har en orsak eller något bot. Man får göra det man kan själv och dela med sig av sina tips till andra med samma tillstånd helt enkelt.

Som sagt-mitt tips är drick en shot Aloe Vera-juice om dagen!!
Jeeena
 
Inlägg: 2
Blev medlem: 12 jan 2013, 15:25

Re: Aloe Vera juice från Forever.

Inläggav Jeannie » 26 jan 2013, 15:21

.
Senast redigerad av Jeannie 18 nov 2016, 22:38, redigerad totalt 1 gång.
Jeannie
 
Inlägg: 8
Blev medlem: 05 jun 2012, 22:10

Re: Aloe Vera juice från Forever.

Inläggav Svampen » 27 jan 2013, 22:23

Vill bara instämma i Jeannies tidigare inlägg. Flera har så kraftiga smärtor att de ej kan jobba överhuvudtaget, eller gå i skola. Där smärtnivån ligger på 8-9 och de ibland svimmar av smärta. Vi måste påminna vården om att vi finns. Ibland drömmer jag om att alla vi med dessa besvär skulle storma det sjukhus som avfärdar vår smärta med att den sitter i huvudet. Det är en fruktansvärd kränkning mot alla som har ständigt ont! Hoppas vi får vården att lyssna om vi fortsätter att prata om sjukdomen, sprider information och stöttar varandra, samt kräver att få pröva nya mediciner/behandlingar så länge vi ej blir hjälpta.
Svampen
 
Inlägg: 61
Blev medlem: 23 maj 2011, 15:30


Återgå till Alternativa behandlingar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

cron