pharma light

Omfattar inlägg gällande alternativa behandlingar.

pharma light

Inläggav Svampen » 28 maj 2011, 23:17

Finns det någon som testat en ljusapparat med nån form av LED ljus mot uretriten? I så fall med vilket resultat?Och om ni vet något pris på en sådan?
Svampen
 
Inlägg: 61
Blev medlem: 23 maj 2011, 15:30

Re: pharma light

Inläggav Tinna » 06 jun 2011, 00:34

Ja, jag har använt den till uretrit o allt möjligt, som hälsporre, muskelvärk, blåmärke, mm,En i mitt tycke underbar apparat som underlättar livet väsentligt. När jag haft besvär med uretrit har den hjälpt på en gång
Den kostar 7.000 plus moms. Du kan även använada den till dina husdajur! Mvh tinna
Tinna
 
Inlägg: 5
Blev medlem: 28 mar 2011, 22:04

Re: pharma light

Inläggav Svampen » 08 jun 2011, 21:50

Hej Tinna!
Kul att du svarade och hade lite erfarenhet...
Jag skulle vilja veta llte mer hur den funkar, hur man använder den - lyser på området som ska behandlas eller? Du skriver att den hjälper direkt på uretriten, hur länge är du då smärtfri och hur länge måste du behandla? Intressant så berätta gärna mer. Kommer troligtvis att köpa en sådan.
Svampen
 
Inlägg: 61
Blev medlem: 23 maj 2011, 15:30

Re: pharma light

Inläggav Tinna » 13 jun 2011, 21:28

Hej!
Ledsen att jag inte svarat tidigare men varit bortrest o har inte varit inne på denna blogg. Jag behandlar mig under ca 30 minuter el längre med den lilla LED ljus apparaten. Jag behandlar ovanför blygdbenet. Detta har jag gjort ca 3 ggr på 4 månader. Samtidigt går jag till urologen o sonderar urinröret o får cortison . Går 1 ggr/månad o tycker att jag nu i princip är besvärsfri. Men i mitt fall är uretriten sådan att den går i vågor o jag kan vara symtomfri i flera år, sedan börjar helvetet men denna gång tror jag att jag botat mig med cortison o läkande ljus. Som sagt, den lilla apparaten läker det mesta, du kan gå in o läsa på deras hemsida Pharmalight o få lite mer tips o råd. Jag har även blivit av med herpes, förra sommaren! Endast fantasin sätter gränser för vad man kan använda den till - lycka till!
Tinna
 
Inlägg: 5
Blev medlem: 28 mar 2011, 22:04


Återgå till Alternativa behandlingar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster

cron