Stockholmsområdet

Här kan du rekommendera / hitta en bra uretrit-läkare

Stockholmsområdet

Inläggav Birgitta » 16 apr 2011, 19:20

Min urolog heter Catharina Nelson. Hon är visserligen ganska upptagen - men ni hittar henne här: www.urohalsan.se
Birgitta
Moderator
 
Inlägg: 63
Blev medlem: 23 mar 2011, 18:35

Re: Stockholmsområdet

Inläggav Bus » 26 mar 2012, 21:18

Väcker liv i denna tråd igen. Är det någon i Stockholmsområdet som upplever att de har en bra läkare, som verkligen vill hjälpa?
Känns lite oroväckande att verkligen inga har skrivit här förutom Birgitta. Får även passa på att frÅda dig Birgitta, om du rekommenderar kvinnan du skrev om ovan. Har hon lyckats "bota" några och känner du dig hjälpt?
Bus
 
Inlägg: 9
Blev medlem: 22 mar 2012, 04:51

Re: Stockholmsområdet

Inläggav Birgitta » 27 mar 2012, 08:05

Ja - jag kan rekommendera Catharina. Hon har hjälpt mig mycket. Botad är jag visserligen inte - tror inte det går....

Din fråga om hon botat någon kan du ställa till henne själv om du kommer med på den uretrit-träff vi håller på att planera.

En bekant till mig går till en läkare på Humlegårdsgatan. Han heter Altman. Ger behandlingar.
Men jag har inte träffat honom själv så jag kan inte uttala mig om hur han är.
Birgitta
Moderator
 
Inlägg: 63
Blev medlem: 23 mar 2011, 18:35

Re: Stockholmsområdet

Inläggav Rambo » 18 jan 2014, 03:22

Hej! Altman arbetar på "Urogyn" som ligger på Östermalm. Han är gynekolog men där finns också urologer som jag tycker är bättre. Har träffat en urolog där som hette Ulf nånting som var bra. Ingen remiss behövs till Urogyn. Det är ett helt okej ställe. Kanske kan man söka dit som utomlänspatient också.
Rambo
 
Inlägg: 2
Blev medlem: 30 dec 2013, 01:25


Återgå till Läkare

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster

cron