Läkare

Här kan du rekommendera / hitta en bra uretrit-läkare

Läkare

Inläggav krisse » 22 mar 2012, 08:56

Hej !
Är det någon som känner till en bra gynekolog eller urolog i Malmö/Lund området? Jag har uretrit sedan 13 år tillbaks och har inte fått någon bra
hjälp har bara skickats hit och dit. Har sökt många olika gynekologer och urologer men ingen som har hjälpt mig.
krisse
 
Inlägg: 2
Blev medlem: 21 mar 2012, 08:49

Re: Läkare

Inläggav Nina » 23 mar 2012, 09:47

Hej Krisse!
Om du inte tycker det är för långt att åka till Helsingborg så finns det två läkare i där som jag går till. Björn Wullt som har Kliniken Kärnan är urolog. Både han och hans sköterska Ann-Sofie är helt underbara människor som gör allt för att hjälpa! De behandlar med mediciner, Terracortril och Dermovat. Björn är dessutom oerhört skicklig på att behandla uvi och är välkänd forskare inom det området. Tråkigt nog så har han rätt ont om tider.
Robert Sabelberg är gynekolog men behandlar tyvärr inte uretrit inom högkostnadsskyddet. Han behandlar med dilatationer, massage, Terracortril och Dermovat.Han använder också Pharmalight som tycks ha hjälpt några. Hos honom går det ganska snabbt att få tid och han ställer alltid upp akut om man behöver det.
Men ingen kan ju göra underverk så jag har inte blivit frisk. Trist att ha en sjukdom man inte vet så mycket om. Men jag är mycket bättre och det är jag glad för! Om du vill veta mer så har Birgitta min mejladress.
Nina
 
Inlägg: 71
Blev medlem: 28 mar 2011, 18:06

Re: Läkare

Inläggav krisse » 24 mar 2012, 07:38

Hej Nina !

Tack för ditt svar! Jag har hört talas om de läkare som du nämner och kommer att kontakta någon av dem. Jag har några mil till
Helsingborg men man åker ju gärna en bit bara man får hjälp. Jag skulle kunna berätta en lång historia om min sjukdom men inte i detta forum.
Vi kanske hörs igen. Jag skulle gärna vilja ha din mailadress om jag får kontakta dig. Kollar med Birgitta.
krisse
 
Inlägg: 2
Blev medlem: 21 mar 2012, 08:49


Återgå till Läkare

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster

cron