Linfröolja

Omfattar inlägg gällande hälsokost vid kronisk uretrit.

Linfröolja

Inläggav Yotsuba » 04 nov 2013, 16:54

Läste ett inlägg på perfekthälsa.se om urinvägsinfektioner. En tjej kommenterade att hon under ett halvårstid drabbats av ständiga urinvägsinfektioner och varken antibiotika kurer, sura drycker och tranbärsjuice hjälpte.

Då gick hon till en kinesolog som rekommenderade att hon skulle inta kallpressad ekologisk linfröolja vilket hon gjorde varje dag ca 4 msk under någon månad sedan därefter 1 msk per dag.

Hon har nu varit besvärsfri i tre år och hennes irritation i urinröret försvann!

Någon som har erfarenhet och har testat?

Jag tänker prova och uppdatera här hur det går....
Yotsuba
 
Inlägg: 26
Blev medlem: 03 sep 2012, 22:13

Re: Linfröolja

Inläggav Yotsuba » 09 nov 2013, 12:52

Jag har nu börjat med Linfröoljan och kan känna en viss skillnad!

Nästan alltid har jag besvär av sveda vid urinering men igår efter att jag börjat lite lätt med att inta oljan så var svedan puts väck, vilket givetvis kan bero på något annat. Vågar inte lovprisa det ännu men kanske är det en bra lindring för er andra också!

Jag har valt en olja från Österlen men det finns en annan att välja på Life. Denna kostar 99 kr och varar ca 2 månader.

Mer information finns att läsa på min blogg nedanför:

url]http://www.mitt-liv-med-uretrit.bloggplatsen.se/[/url]
Yotsuba
 
Inlägg: 26
Blev medlem: 03 sep 2012, 22:13

Re: Linfröolja

Inläggav Sötmandel » 27 nov 2013, 19:26

Intressant! Det är helt klart värt ett försök. Linfröolja innehåller mycket omega 3 som är känt för att linda inflammation.
Sötmandel
 
Inlägg: 62
Blev medlem: 06 feb 2012, 14:40

Re: Linfröolja

Inläggav yodie » 11 aug 2014, 11:27

Skulle jag kunna få någon fler uppdatering ang linfröoljan?? Låter jätte spännande!
yodie
 
Inlägg: 10
Blev medlem: 27 maj 2014, 23:13

Re: Linfröolja

Inläggav Yotsuba » 02 feb 2015, 10:36

Hej!

En uppdatering om linfröoljan.

Jag är helt övertygad om att den har hjälpt och kan hjälpa andra som är i vår sits.

Dock är jag en person som har svårt att äta/dricka sådant som gör att jag får kväljningar.

Därför hade jag jättesvårt för linfröoljan och kunde inte fortsätta med den. Utan kräktes av det varje gång jag provade åter.
Yotsuba
 
Inlägg: 26
Blev medlem: 03 sep 2012, 22:13


Återgå till Hälsokost

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

cron