urispas

Omfattar inlägg gällande läkemedel för kronisk uretrit.

urispas

Inläggav Piccolina » 10 jun 2011, 19:47

Urispas är ett kramplösande läkemedel som används för behandling av bl a uretrit.
http://www.rxlist.com/urispas-drug.htm (här finns lite info)

Jag är inne i en dålig period just nu. Har försökt hålla mig borta från allt vad antibiotika och andra läkemedel heter det senaste 1,5 året. Har gått hos en homeopat det senaste halvåret, varit typ bra i två månader men nu är skiten tillbaka igen. Har tidigare prövat akupunktur och kinesiska örter, men det var för dyrt för att fortsätta (1000kr/v).

Jag har det här läkemedlet, Urispas, hemma. Köpte upp mig på flera kartonger när jag var i UAE där de såldes billigt.

Mådde bra hela dagen idag men sen gick jag och kissade och sedan dess har det varit pest. Jag bölade i en hel timme, sjukanmälde mig från jobbet och sitter nu med en TENS-apparat, en vetekudde, en kopp kamomillte och har tagit en tablett 200mg av Urispas. Känner mig lite bättre, men det bränner fortfarande i urinröret och jag vill gå och kissa. Suck. Det är så sjukt psykiskt påfrestande att känna att det kanske alltid kommer att vara så här. Håller er uppdaterade om det skulle vara så att jag upplever någon fantastisk förbättring av Urispas, tror dock inte det.

Tänkte egentligen bara ge ett bidrag till läkemedelstråden. Kanske finns det någon som har hört talas om läkemedlet? Det finns ingen bra info på nätet. Någon som prövat Toviaz med bra resultat? Någon som prövat zonterapi med bra resultat?

MVH
Piccolina
 
Inlägg: 8
Blev medlem: 09 jun 2011, 17:03

Re: urispas

Inläggav Svampen » 05 feb 2012, 11:25

Hej Piccolina!
Hur har det gått med Urispas? Och vad tycker du om TENS-apparaten? Skriv gärna o berätta om dina erfarenheter!
Svampen
 
Inlägg: 61
Blev medlem: 23 maj 2011, 15:30


Återgå till Läkemedel

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

cron